TIEKIMO UŽSAKYMŲ VALDYMAS

      Tiekimo valdymo sistema yra skirta efektyviai organizuoti įmonės pirkimų skyriaus darbus. Visos pirkimų pozicijos gali būti lengvai įkeliamos iš bet kokio tipo lentelių į naujo užsakymo pirkimų skyriui formavimo įrankio elementus. Įkeliant duomenis vykdomas automatinis duomenų filtravimas bei pritaikymas sistemoje naudojamiems duomenų formatams. Taip pat registravimo metu visi duomenys patikrinami dėl duomenų tipų bei loginių reikšmių atitikimo, tokiu būdu sumažinant žmogiškosios klaidos tikimybę iki minimumo. Sistemoje yra suprojektuoti tiekėjų duomenų bazės valdymo įrankiai, todėl darbuotojai gali greitai priskirti atitinkamus tiekėjus pirkimų pozicijoms, tokiu būdu sumažindami laiko sąnaudas. Sistemoje taip pat veikia pažangus ir greitas pirkimo pozicijų pateikimo bei filtravimo algoritmas. Kiekvienas varotojas gali pagal savo poreikius nusistatyti pageidaujamą filtrą ir tokiu būdu ekrane matyti tik tuo metu reikiamas pozicijas. Sistema efektyviai apdoroja ir pateikia vartotojui labai didelius duomenų kiekius bei fiksuoja visus pozicijos apskaitos veiksmus.

Projekto nauda:

• Pirkimų vykdymo informacija lengvai pasiekiama, naudojant sistemos terminalus, paprasta pirkimo pozicijos vykdymo eigos kontrolė

• Aiškiai apibrėžiama atskirų grandžių atsakomybė

• Automatizuota suinteresuotų asmenų informavimo sistema

• Paprasta ir suprantama sistemos terminalų grafinė sąsaja sumažina darbuotojo apmokymo naudotis šia sistema poreikį iki minimumo

• Visų veiksmų registravimo funkcija užtikrina greitą darbuotojų atsakomybės už tam tikrus veiksmus nustatymą

• Tiekėjų duomenų bazė bei jos valdymo įrankis suteikia galimybę greitai rasti reikiamą tiekėją, tokiu būdu sumažindamas laiko sąnaudas

• Realiu laiku vykdoma duomenų sinchronizacija suteikia galimybę daugeliui vartotojų dirbti su ta pačia informacija

• Pažangi duomenų filtravimo funkcija suteikia galimybę dirbti tik su reikiama informacija

• Automatinė įkeliamų duomenų standartizavimo bei patikros fukcija iki minimumo sumažina žmogiškosios klaidos galimybę

Užduotis

Sukurti sistemą, kurios funkcionalumas leidžia efektyviai organizuoti užsakovo pirkimų skyriaus darbą. Visos pirkimo pozicijos bei su jomis susijusi informacija turi būti lengvai registruojama, bei bet kada prireikus pasiekiama per sistemos terminalus. Terminalų grafinė sąsaja turi būti paprasta, aiški ir suprantama, bei suteikti galimybę filtruoti visas aktyvias pozicijas pagal bet kurį pozicijos rekvizitą ar rekvizitus. Sistema turi būti pajėgi apdoroti didelius pirkimų pozicijų kiekius.